Sklep internetowy MOON FULL, działający pod adresem www.moonfull.com.pl, prowadzony jest przez:
Supreme Management Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 15, 40-611 Katowice, Polska
NIP: 9542831854
REGON: 520184842
KRS: 0000926544
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dokonywania płatności, dostarczania towarów, prawa do odstąpienia od umowy oraz zasady składania reklamacji.
2. Definicje
Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Sklep – sklep internetowy MOON FULL, działający pod adresem www.moonfull.com.pl.
3. Składanie zamówień
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej.
Warunkiem złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail.
4. Ceny i płatności
Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Dostępne metody płatności to m.in. przelew tradycyjny, płatność online, BLIK, karta płatnicza.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, z tym że zmiany nie dotyczą zamówień już przyjętych do realizacji.
5. Dostawa
Zamówienia realizowane są na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub paczkomatów.
Koszty dostawy są podawane podczas składania zamówienia.
Czas realizacji zamówienia wynosi zwykle 1–3 dni robocze od zaksięgowania płatności.
6. Odstąpienie od umowy (zwroty)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy złożyć oświadczenie drogą mailową lub pocztową.
Towar należy odesłać w stanie nienaruszonym, bez śladów użycia.
Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedawcę.
7. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje należy składać mailowo na adres: [tu wpisz e-mail obsługi klienta]
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji Sklep naprawi lub wymieni towar na nowy, a jeśli to niemożliwe — zwróci pieniądze.
8. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest Supreme Management Sp. z o.o.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z RODO i wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz obsługi klienta.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
9. Postanowienia końcowe
Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.